مطلب ازاد

ساخت وبلاگ



 

بهترین نوع پنل موجود در بازار کدام است؟

 

 

چراغ سقفی ال ای دی ، معمولا به چراغ های پنلی شناخته می شوند. ساخت پنل های ال ای دی در سال های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است. آنها را به جای لامپ های فلورسنت قدیمی استفاده می کنند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای روشنایی در فضای داخلی هستند.

به دلیل کیفیت خوب و مصرف کم انرژی این محصولات روشنایی، در این سالهای اخیر از این نوع چراغ ها استقبال خوبی شده و با داشتن طول عمر بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

این چراغ دارای دو رنگ نور آفتابی و مهتابی بوده که با توجه به نور مورد نیاز در محیط و سلیقه مشتری می توانید یکی از دو رنگ را انتخاب نمایید.

در این نوع چراغ توان محصول 7 وات است و با این میزان شار نوری یا همان میزان روشنایی 560 لومن را ایجاد می کند که مقدار مطلوب و کافی برای یک محصول روشنایی است.

شار نوری معیاری برای اندازه‌گیری میزان کل نور خروجی هر لامپ است. هرچقدر مقدار شار بالاتر باشد میزان نور بیشتر است. شار برحسب توان مقدار کارایی لامپ ال ای دی  را نشان می‌دهد. هرچه شار در هر وات بیشتر باشد، یک پنل ال ای دی  کارایی بیشتری دارد. برای درک بهتر، این معیار شبیه به لیتر در هر 100 کیلومتر برای صرفه‌جویی در سوخت است. قبل از خرید پنل های سقفی حتماً به مقدار شار در وات دقت کنید. همیشه به یاد داشته باشید، هرچه درجه‌بندی بالاتر باشد، نور بهتر است.

 

ویژگی های پنل 7 وات اپتونیکا:

- تولید و انتشار نور یکنواخت، با کیفیت و بدون خیره کننده‌گی

- مصرف انرژی بسیار کمی دارند. از این رو بسیار مقرون به صرفه هستند

- طول عمر بسیار بالا دارند

- برای نورپردازی و روشنایی سالن ها و فضاهای کوچک و بزرگ مناسب می باشند

- قیمت پنل بک لایت اپتونیکا به دلیل اینکه محصول تولید داخل است بسیار مقرون به صرفه است

 

موارد مصرف

از پنل 7 وات اپتونیکا می توان جهت فراهم نمودن روشنایی مکان هایی نظیر: منازل مسکونی، ادارات، بیمارستان ها، کارخانه ها، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و … استفاده نمود.

 

تفاوت پنل ال ای دی ( سی او بی، و اس ام دی)

سی او بی به معنی تراشه هایی بر روی برد می باشد. در تکنولوژی سی او بی تعدادی ال ای دی به صورت چیپ بر روی یک عدد برد سوار شده و به صورت یک دیسک روشن ظاهر می شود.

آنچه موجب تفاوت بین "سی او بی" و "اس ام دی" می شود؛ در ساختار مداری آنها می باشد. سی او بی متشکل از چیپ های متعدد با تعداد ۹ عدد یا بیشتر است.

برخلاف اس ام دی که برای هر چیپ یک مدار در نظر گرفته شده است؛ چیپ های سی او بی دارای یک مدار و دو نقطه اتصال بر روی برد ها هستند.

با وجود آنکه استفاده از یک مدار واحد مزیت هایی مانند مصرف پایین تر انرژی را فراهم می سازد، ولی ضعف بزرگ آن عدم توانایی در ایجاد تغییر رنگ می باشد.

در تکنولوژی سی او بی استفاده از مدار واحد و چیپ های متعدد، امکان تولید نور بیشتر و متمرکزتر را موجب می گردد که در نهایت امکان استفاده بیشتر از فضا را فراهم می سازد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 13:30

انواع پنل های موجود در بازار به چه صورتی است؟

 

در گذشته سیستم های نور و روشنایی و لامپ ها  پرمصرف بوده و باعث آزار و اذیت میشده ، و با به وجود امدن چراغ پنلی تمامی این مشکلات حل شده و در مصرف برق و هزینه صرفه جویی می شود.

 همانطور که همه شما می دانید روشنایی و نورپردازی در زیبایی تاثیر بسزایی دارد ، و شما می توانید با استفاده از چراغ های مختلف نور کافی را برای خود به وجود آورده و همچنین به زیبایی محیط خود بپردازید.

پنل‌های ال ای دی برای تأمین روشنایی محیط از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دیگر چراغ‌ها بهره می‌برد. پنل‌های ال ای دی با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ‌های فلورسنت محسوب شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنظیم روشنایی داخلی فضاهای مختلف ساختمان هستند. انعطاف‌پذیری در طراحی، کیفیت نور کارآمد، قابلیت استفاده مداوم و طولانی مدت، طول عمر بالا، ایجاد طیف رنگی متنوع، سازگاری با نرم‌افزارهای متعدد و …، بدون شک از نقاط قوت پنل برتر به شمار می‌آیند.

 

چراغ های پنلی سی او بی و اس ام دی

 دارای ویژگی هایی از جمله داشتن ریموت کنترل دار است که این امکان را می دهد  تا شما بتوانید از راه دور روشن کردن آن را بر عهده بگیرید.

 چراغ سقفی پنل از دو نوع روکار و یا توکار که شامل رنگ های مختلف نیز می باشند.

یکی از مهم ترین کاربردهای چراغ های پنلی زیبا کردن دو چندان محیط و دکور خانه و یا فضاهای شما می باشد.

 چراغ های پنلی دارای لامپ هایی با توان های مختلف بین ۳ تا ۶۰ وات می باشند ، جنس بدنه این چراغ ها از پلی کربنات است که جنس نشکن می باشد ، همچنین قابی فلزی آلومینیومی دارد و در اندازه ها و ابعاد مختلف یافت می شوند ، این چراغ ها مانند چراغ های دیگر در دو نوع آفتابی و مهتابی هستند ، که شامل رنگ های سفید و زرد بوده و مشتریان می‌توانند بنا به درخواست و نیاز خود از آن ها استفاده کنند ، که می توانید در فضاهای مختلف برای زیباسازی از ترکیب رنگ سفید و زرد استفاده کنید.

 این چراغ های پنلی نسبت به چراغ های قدیمی تر دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند ، زیرا چراغ های پنلی مانند چراغ های قدیمی گرمای زیاد ایجاد نمی کند و همچنین در مصرف برق بسیار به صرفه تر می باشد و دارای طول عمر بالایی هم هستند.

 چراغ های پنلی در انواع سرامیکی و شیشه ای تولید شده و برای روشنایی در اماکن مسکونی ، اداری ، تجاری ، اتاق های خواب ، اتاق های سرور ، هتل ها ، کتابخانه ها ، سرویس‌های بهداشتی و ... قابل استفاده می باشند.

به این نکته توجه داشته باشید که هر زمان می خواهید در مکانی چراغ های تخت اما با نور و روشنایی بالا استفاده کنید ، چراغ های پنلی جزو بهترین گزینه ها در این شرایط می باشند.

 

انواع روش‌های نصب

سه راه اصلی به منظور نصب پنل‌ها وجود دارد. هر روش یا ترکیبی از روش‌ها، متناسب با نیاز شما به منظور روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به روش‌های نصب پنل‌ها اشاره شده است.

نصب پنل به صورت روکار

نصب پنل به صورت معلق

نصب پنل به صورت توکار


 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 13:26

 

انواع سیم های  با کیفیت و مناسب برق کشی ساختمان

 

سیم از یک هادی و رسانای جریان الکتریکی تشکیل شده است. وظیفه اصلی این تجهیزات انتقال جریان الکتریسیته از یک مکان به مکانی دیگر است. سیم ها می توانند در دو جنس آلومینیومی و مسی به بازار عرضه شوند.

 

انواع سیم برق

سیم برق روکش دار دارای یک هادی آلومنیومی یا مسی است که به یک لایه عایق و روکش مجهز شده است. 

انواع سیم های برق روکش دار:

سیم مفتولی

سیم نیمه افشان

سیم افشان

سیم ارت

سیم نایلون

 

 مشخصات سیم افشان:

سیم مفتولی

سیم‌های مفتولی به علت داشتن نرمی و انعطاف‌پذیری در کنار مقاومت و طول عمر زیاد از سیم‌های پرکاربرد در بازار است.

سیم نیمه افشان

ساختمان سیم های نیمه افشان مشابه سیم‌های مفتولی است و در زمینه‌های مشابه کاربرد دارند. با این تفاوت که در مواردی که نیاز به انعطاف بیشتر نسبت به سیم مفتول باشد، از این نوع سیم استفاده می‌شود.

 

کابل برق چیست؟

کابل برق از یک الی چند رشته سیم به هم تابیده شده تشکیل شده است که به یک یا چند لایه عایق نیز مجهز شده اند. مهم ترین وظیفه این محصول، عبور جریان الکتریکی و انتقال آن است.

برخی از کابل ها برای افزایش مقاومت در برابر عوامل زیست محیطی، از یک آرمور و زره در ساختار خود استفاده کرده اند. برخی دیگر نیز به شیلد مجهز شده اند که دریافت نویز آن ها را کاهش داده و مقاوتشان را افزایش می دهد.

 

انواع کابل برق

کابل ها دارای انواع بسیار زیادی هستند. این محصولات از نظر پارامترهایی همچون تعداد رشته، سطح مقطع، نوع و جنس هادی، سطح ولتاژی، نوع کاربرد و … با هم تفاوت دارند.

 

مدل‌های مختلف کابل برق از نظر سطح ولتاژ:

کابل فشار ضعیف (LV)

کابل فشار متوسط (MV)

کابل فشار قوی (HV)

کابل فوق فشار قوی (EHV)

 

انواع کابل برق از نظر نوع کاربرد

کابل زمینی

کابل مخابراتی

کابل افشان

کابل کواکسیال

کابل فیبر نوری

 

هادی کابل برق

تفاوت سیم و کابل براساس هادی برق به این معنا که هادی کابل ها نیز همانند سیم ها می توانند از دو جنس آلومینیوم و یا مس ساخته شده باشد. این هادی می تواند به شکل مفتول، نیمه افشان و یا افشان باشد.

 کابل المینیوم و کابل خودنگهدار تنها به شکل مفتولی ساخته می شوند زیرا فرم پذیری آلومینیوم از مس کمتر است. اما کابل مسی در هر دو نوع هادی ساخته می شود. کابل های افشان دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دو مدل قبل هستند.

 

خرید سیم و کابل

هزینه تولید، ساخت و قیمت تمام شده کابل برق از سیم برق بیشتر است. زیرا به تجهیزات پیشرفته تری نیاز است و مواد سازنده آن نیز بیشتر است. هم چنین میزان مس و یا آلومینیوم به کار رفته شده در آن نیز بیشتر است.

 

عوامل مؤثر بر قیمت سیم و کابل

هزینه حمل و نقل

هزینه تولید و مواد اولیه

هزینه حقوق نیروی انسانی

متراژ کلی سیم و کابل

میزان هادی به کار رفته شده

قیمت مس و آلومینیوم

نوع کابل و سطح مقطع

 

برای خرید سیم و کابل به چه پارامترهایی باید توجه کرد؟

بار مورد نظر و ظرفیت مجاز

ولتاژ اسمی

افت ولتاژ مجاز

حفاظت مدار

بار اتصال کوتاه

شرایط مکانیکی

شرایط محیطی

مشخصات فنی

تلاش ما بر این است که بهترین قیمت بازار سیم و کابل اصفهان را به شما ارائه دهیم. لذا جهت مشاوره و داشتن تجربه خریدی آسان به سایت ما مراجعه نمایید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 13:20

 

مناسبترین چراغ های موجود برای فضاهای بزرگ چیست؟

 

 

از این نوع چراغ ها برای روشن کردن فضای داخل تونل ها به کار می رود که به شکل طبیعی نور خورشید و محیط بیرون قابلیت نفوذ کافی ندارند. با روشنایی مناسب توسط انواع چراغ تونلی تمام بخش ها به اندازه کافی مشخص هستند که به نوبه خود احساس امنیت و آرامش خاطر راننده را بیشتر کرده و احتمال تصادف را به شدت کاهش می دهد.

 

 

ویژگی های چراغ تونلی:

تولید نور متقارن

طول عمر بالا و به‌صرفه

مصرف انرژی کم

بازدهی و راندمان بالای این چراغ‌ها

استفاده از فلز آلومینیوم در ساخت آن‌ها

دارای روکش پلاستیکی پلی کربنات

مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و رطوبت

مقاوم در برابر فشارهای احتمالی محیطی

عدم تولید اشعه‌های مضر مانند مادون‌قرمز و اشعه فرابنفش

 

انواع چراغ 

چراغ تونلی سرپیچ دار

این نوع از چراغ دارای سرپیچ سرامیکی E27 یا سرپیچ معمولی است که مقاومت نسبتاً بالایی در برابر حرارت تولید شده توسط لامپ دارد. در این چراغ‌ها، لامپ ۱۰۰ وات رشته‌ای یا لامپ کم مصرف با توان ۶۰ وات تعبیه می‌گردد. بدنه و رینگ حباب این مدل چراغ‌ها از جنس آلومینیوم دایکاست که با رنگ پودری الکتوراستاتیک، رنگ شده است. از دیگر ویژگی‌های این نوع چراغ ها سرپیچ دار این است که حباب به کار رفته در طراحی و ساخت این مدل چراغ، می‌تواند از جنس پلی کربنات یا شیشه باشد و معمولاً نواری سیلیکونی برای آب بندی بین حباب و بدنه نیز در آن تعبیه می‌گردد.

چراغ تونلی ال ای دی

این مدل از چراغ هایی که در تونل استفاده میشود به جای سرپیچ، ماژول ال ای دی دارند و نوردهی بسیار بیشتری دارند. جنس بدنه و رینگ خوب مانند مدل سر پیچ دار است و در صورت استفاده از این چراغ‌ها لازم است که مسائل امنیتی و حفاظتی زیادی را رعایت کرد. این چراغ‌ها باید حتماً ضد ضربه باشند چون وسایل نقلیه به هنگام عبور، لرزش‌هایی را به دیواره چراغ‌های تونل منتقل می‌کنند. چراغ‌های ال ای دی مزایایی مانند طول عمر بیشتر، صرفه جویی در مصرف انرژی، عدم وجود اشعه فرابنفش، بازدهی نسبتاً بالا و سازگاری با محیط زیست دارند که از هر لحاظ بهتر از انواع دیگر هستند.

 

چراغ تونلی آسانسور

آسانسورها از لحاظ ایمنی مکان‌هایی بسته و به طور معمول کم نور هستند و لازم است تا روشنایی مناسب داخل چاه آسانسور تامین شود. به منظور کنترل چراغ داخل چاه آسانسور، یک کلید تبدیل در موتورخانه و کلید دیگر در پایین‌ترین طبقه و در جای مطمئنی به دور از دسترس عموم مردم، قرار می‌گیرد. چراغ های آسانسور لازم است حداقل روشنایی ۵۰ لوکس داشته باشد و در فاصله نیم متری از کف و سقف چاله نصب شود. تغذیه روشنایی آسانسور، حتماً باید از تغذیه موتورخانه آسانسور جدا باشد تا در هنگام بروز حادثه و قطع برق موتورخانه، فضای داخل آسانسور روشن بماند.

 

چراغ تونلی الکتروپروتون

چراغ الکتروپروتون از جدیدترین نوع این دسته از چراغ ها محسوب می‌شود که با استفاده از به روزترین فناوری‌ها و مواد اولیه با کیفیت بالا، ساخته شده است. از این چراغ در انباری، پشت بام منازل، سرویس‌های بهداشتی، دیوار باغ، راه پله و… استفاده می‌شود. تغذیه این چراغ با ۲۲۰ ولت، یعنی همان برق شهری انجام می‌شود.

 

چراغ تونلی گرد

امروزه استفاده از چراغ های تونلی گرد با حباب‌های شیشه‌ای جایگزین لامپهای روشنایی سابق در همه بخش‌های اداری، تجاری، خانگی، خیابانی، صنعتی و… شده است. استفاده از این چراغ‌ها باعث صرفه جویی از لحاظ اقتصادی می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های مهم آنها می‌توان بازدهی بالا، طول عمر زیاد، استحکام مکانیکی و مقاوم بودن در برابر ضربه، تولید نور مناسب، امکان کنترل پذیری برای نورپردازی متمرکز و موضعی و… را نام برد. همچنین این چراغ‌ها، حساسیت نسبتاً کمی به نوسانات و تغییرات ولتاژ و به دلیل نداشتن جیوه، سرب و گازهای شیمیایی در ساختار خود کاملاً سازگار با محیط زیست هستند. این چراغ‌ها می‌توانند با ولتاژ دی سی و مصرف بسیار کم انرژی نیز کار کنند و خود را با سیستم‌های خورشیدی سازگار سازند که این مسئله باعث می‌شود نوری پاک و بدون پرتوهای مادون قرمز و ماورای بنفش از خود ساطع کنند

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 13:15

 

 

 بهترین نوع پروژکتور کدام است؟

 

 

پروژکتور یا نورافکن یکی از تجهیزات روشنایی است که اغلب در مکان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله بازتاب نور خوبی دارد و می تواند مساحت زیادی را پوشش دهد. پروژکتورها به گونه ای طراحی شده اند که درجه حفاظت آن ها بالا باشد تا بتوان از آن ها در محیط های خارجی و بدون سقف نیز استفاده کرد.

پروژکتورها انواع مختلفی دارند و براساس منبع نوری که دارند، تقسیم بندی می شوند. منابع نوری پروژکتورها می تواند ال ای دی، سی او بی، اس ام دی، فلورسنت و گازی باشد. هریک از این پروژکتورها ویژگی های خاص خودشان را دارند.

 

کاربرد پروژکتور

پروژکتورها اغلب در مکان هایی با مساحت زیاد استفاده می شوند. این محصولات بازده نوری بسیار خوبی دارند و از قابلیت پخش نور زیادی برخوردار هستند.

از مهم ترین کاربردهای این محصول:

روشنایی و نورپردازی بیلبوردها

نورپردازی سالن های نمایش و کنسرت

نورپردازی گالری ها، موزه ها و نمایشگاه های مختلف

تأمین روشنایی در آتلیه ها و سالن های عکاسی

نورپردازی فضای باز و محیط های خارجی ساختمان

نورپردازی انبارها، سوله ها و پارکینگ ها

نورپردازی کارخانه ها و محیط های صنعتی

نورپردازی استادیوم و سالن های ورزشی

روشنایی نما و ابنیه تاریخی

 

نکات مهم در خرید پروژکتور

- قیمت محصول (قیمت پروژکتور به عواملی همچون توان، نوع لامپ، جنس بدنه، رنگ نور، شار نوری، طول عمر و برند بستگی دارد)

- میزان نور و زاویه تابش نور پروژکتور (زاویه تابش اغلب پروژکتورها قابل تنظیم است. در رابطه با میزان نور نیز باید متناسب با فضای خود، توان پروژکتور را انتخاب کنید.)

- نوع پروژکتور و تکنولوژی منبع نوری آن

- اگر از پروژکتور در فضای خارجی استفاده می کنید، درجه حفاظت و مقاومت آن را بررسی کنید

 

درباره ی پروژکتور 

یکی از پر استفاده ترین و اقتصادی ترین پروژکتور های موجود در بازار پروژکتور الیت است.این محصول با توان مصرفی 50 وات دارای نوردهی 10000 لومن به گفته شرکت سازنده و 5000 لومن با توجه به تست های عملی است.
پروژکتور 50 وات اس ام دی الیت به دلیل کیفیت ساخت بالا چه کیفیت ساخت بدنه که از فلز آلومینیوم و چدن و شیشه است و چه در کیفیت ساخت لامپ و ترانس مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

این محصول از پروژکتورهای ال ای دی قدرتمند برند الیت می باشد. دارای مقاومت بالا در مقابل آب و گرد و غبار می باشد. همچنین به دلیل درجه مقاومت بالا امکان تطبیق با شریط محیطی و آب و هوایی مختلف را دارد

و بهترین گزینه برای روشنایی و نورپردازی خارجی محسوب می شود.

توان بسیار بالا در روشن سازی محیط دارد

مصرف انرژی پایین و دارای استاندارد محیط زیست، همچنین قابلیت نصب آسان. این جنس شیشه علاوه بر این که مقاومت بالایی در مقابل شرایط فیزیکی مختلف دارد و باعث بازتاب نوری فوق العاده توسط پروژکتور می شود، بدین ترتیب نور ساطع شده باعث آزار و خیرگی چشم نمی شود.

 

جنس بدنه محصول

باتوجه به این که بدنه این پرژکتور از آلیاژ آلومنیوم ساخته شده است وزن سبکی دارد و همین ویژگی باعث نصب آسان تر این محصول در ارتفاع می‌شود.
همچنین جنس رویه این نوع پروژکتور از شیشه است که دور این شیشه یک لایه واشر مانند لاستیکی قرار گرفته تا این محصول را ضد آب و ضد گرد و غبار نماید.
پس شیشه جلویی این محصول پس از گذشت زمان کدر نمی‌شود و یا بخار نمی‌کند و نوردهی این را محصول کم نمی‌کند.

 

تعمیر یا تعویض پروژکتور؟

- اگر در حال حاظر پروژکتور 50 وات اس ام دی دارید خرید پروژکتور 50 وات برای شما مقرون به صرفه تر است.

- اما اگر پروژکتور با واتی بالاتر از 50 وات را دارید می توانید آن را به قیمت یک پروژکتور 50 وات تعمیر نمایید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 12:58

 بهترین نوع پنل ای ای دی چیست ؟ 

 

شرکت اپتونیکا در جهت توسعه استفاده از آخرین فناوری های روشنایی در لامپ های ال ای دی تولیداتش را در قالب انواع لامپ ها و چراغ های روشنایی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

به طور کلی فناوری ال ای دی تازه ترین دستاورد جهانی در حوزه محصولات روشنایی می باشد. بنابراین پایداری و بهره‌وری بالا و همچنین ویژگی حفاظت از محیط زیست باعث شده است محصولات روشنایی اپتونیکا در میان مصرف کنندگان از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

از طرف دیگر شرکت اپتونیکا در جهت کاهش مصرف انرژی در کشور، از از فناوری های قدیمی عبور کرده و به صورت کاملاً تخصصی تمام فعالیت های خود را در زمینه فناوری ال ای دی متمرکز ساخته است.

 

 

 

پنل ال ای دی 

پنل اپتونیکا دارای نوردهی فوق العاده بوده و میزان نور دهی نامی و واقعی آن یکی میباشد.این محصول از نوع چراغ ال ای دی اس ام دی میباشد که مطابق با آخرین تکنولوژی ساخت ال ای دی تولید گردیده است.این پنل کاربرد عمومی داشته و جهت نصب در سقف منازل، دفاتر کار و سالن های پذیرایی و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. 

پنل سه حالته 

چراغ سقفی ال ای دی، معمولا به چراغ های پنلی شناخته می شوند. ساخت پنل های ال ای دی در سال های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است. آنها را به جای لامپ های فلورسنت قدیمی استفاده می کنند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای روشنایی در فضای داخلی هستند.

این چراغ دارای سه رنگ نور آفتابی، مهتابی و نچرال (ترکیبی) بوده که با توجه به نور مورد نیاز در محیط و سلیقه مشتری می توانید یکی از سه حالت را انتخاب نمایید. با هر بار روشن و خاموش کردن این پنل نور آن تغییر کرده و رنگ نور متفاوتی را مشاهده می کنید.

در این نوع چراغ توان محصول 7 وات است و با این میزان شار نوری یا همان میزان روشنایی 560 لومن را ایجاد می کند که مقدار مطلوب و کافی برای یک محصول روشنایی است.

شار نوری معیاری برای اندازه‌گیری میزان کل نور خروجی هر لامپ است. هرچقدر مقدار شار بالاتر باشد میزان نور بیشتر است. شار برحسب توان مقدار کارایی لامپ ال ای دی را نشان می‌دهد. هرچه شار در هر وات بیشتر باشد، یک پنل ال ای دی  کارایی بیشتری دارد.

به دلیل کیفیت خوب و مصرف کم انرژی این محصولات روشنایی، در این سالهای اخیر از این نوع چراغ ها استقبال خوبی شده و با داشتن طول عمر بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

 

چراغ اس ام دی اپتونیکا

چراغ اس ام دی روکار 30 وات اپتونیکا در دسته چراغ هایی قرار می گیرد که در ساخت آنها از فناوری لامپ اس ام دی استفاده می شود، زیرا ال ای دی های زیادی روی یک برد الکتریکی قرار می گیرند و در صورتی که روشن شدن لامپ به عنوان یک صفحه نورانی دیده شود ولی در عین حال در محیط گرما تولید نمی کند که در مقایسه با چراغ های رشته ای مزیت بسیار خوبی است.

امروزه استفاده از این چراغ ها گسترش یافته است زیرا علاوه بر اینکه نوری با کیفیت و شدت مناسب در اختیار شما قرار می دهد، در عین حال در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

نور تولید شده توسط انواع چراغ های پنلی اپتونیکا مانند چراغ های پنلی اس ام دی روی سطح یکنواخت و بدون تابش نور می باشد، بنابراین می توان از آن برای تامین روشنایی محیط های مسکونی، اداری، ساختمان های تجاری و … استفاده کرد.

از این چراغ ها استفاده می شود و این پنل دارای ابعاد مختلفی می باشد که دست مشتریان را برای انتخاب مدل مورد نظر خود باز می گذارد.



 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 12:54

 

تنوع های موجود در پروژکتور چیست؟

پروژکتور ال ای دی را میتوانید برای روشنایی مکانهای بزرگ و وسیع مانند استادیوم ها و سالن های ورزشی و ساختمان های بزرگ، کارخانه ها، انبارها، بیلبوردهای تبلیغاتی ، سالن تئاتر یا استیج اجرای کنسرت و… استفاده کنید.
کاربرد دیگر پروژکتورها زیباسازی است. این روزها، از پروژکتورها برای نورپردازی نمای ساختمانها، فروشگاهها و حتی در روشنایی و جلب توجه مغازه های کوچک استفاده میکنند و یا در فضاهای باز مثل پارک برای نور پردازی استفاده میشود.
تمامی پروژکتورها با توجه به نوع لامپشان نام گذاری می شوند و از نظر بدنه و شکل ظاهری تفاوت چندانی با هم ندارند. در پروژکتور متال هالید، لامپ متال هالید به کار میرود . درپروژکتورهای بخار سدیم، از بخار جیوه استفاده می شود و پروژکتورهای کم مصرف و ال ای دی نیز همگی از لامپ هم نام خود استفاده می کنند.

 

استفاده از پروژکتور

با توجه به گسترش فضاها و نیاز به روشنایی بیشتر امروزه استفاده از پرژکتور افزایش یافته است.به همین جهت شرکت های بسیاری اقدام به تولید این چراغ ها کرده اند که این پروژکتور های ال ای دی از لحاظ طول عمر ،نور و کیفیت ساخت متفاوت هستند.

 

چرا پروژکتور ؟

پروژکتور مودی محصولی ایرانی و دارای ضمانت است که نوردهی آن نسبت به نمونه های وارداتی تقریبا 2 برابر یا بیشتر است. پروژکتور های مودی در 2 مدل 50 و 100 وات تولید می‌شود.

 

پروژکتور 50 وات مودی

پروژکتور ال ای دی 50 وات مودی از پروژکتور های تخت تحت برند مودی می باشد. این پروژکتور در دو رنگ بدنه سفید و مشکی تولید می شود. نوردهی این محصول بسته به نیاز شما در سه رنگ مهتابی، یخی و آفتابی قابل تهیه است.

به لطف بدنه فلزی محصول انتقال حرارت از چیپ های ال ای دی به بدنه به خوبی صورت گرفته و باعث طول عمر بالای آن می شود. همچنین بر روی بدنه فلزی از رنگ پودری الکترواستاتیکی استفاده شده تا در برابر خش و خوردگی مقاومت کافی را داشته باشد. شایان ذکر است که به هیچ وجه نورافکن نباید غوطه ور درون آب قرار گیرد.

 

پروژکتور ۱۰۰ وات مودی

پروژکتور 100 وات مودی بسیار کم مصرف محسوب می شود. محصولات مودی دارای بالاترین تنوع در زمینه لوازم روشنایی ال ای دی در ایران می باشد. این پروژکتور دارای قدرت نوردهی بسیار بالا و مصرف بسیار کم می باشد. این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار افت نور نمی شود. پروژکتور 100 وات مودی عمر بسیار بالایی دارد و نصب آن بسیار آسان است. میزان نوردهی این محصول 10000 لومن اندازه گیری شده است. پروژکتورهای مودی می توانند جایگزین مناسبی برای لامپ های خیاری و مدادی پرمصرف قدیمی باشند.

طول عمر این پروژکتور 25000 ساعت و زاویه نوردهی آن 120 درجه است. امروزه اکثر مصرف کنندگان خانگی و صنعتی به نوردهی و عمر طولانی محصول و کم مصرف بودن آن توجه دارند. این پروژکتور در برابر گرما، سرما، گرد و غبار، برف، باران و ضربه مقاومت بالایی دارد. به علاوه در مغازه ها، پارک ها و زیباسازی ساختمان ها قابل استفاده است. این مدل پروژکتور مقاومت محیطی بالایی دارد زیرا در فضای باز نیز استفاده می شود.

 

ویژگی های پروژکتور 

- پر نور (حداقل دو برابر پروژکتور های چینی)

- دارای گارانتی

- ضدآب و سبک

- بدنه فلزی ضد زنگ

- نصب آسان

- رنگ بدنه:سفید ، مشکی

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 100 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 12:44

 

 جدیدترین نوع روشنایی ها موجود در بازار 

 

پنل 60*60 توکار و روکار یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین روشنایی هایی است که در ساختمان های به خصوص اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این پنل ها در واقع نسل جدیدی از روشنایی ها هستند که هم به صورت روکار و هم به صورت توکار در سقف های کاذب قابل نصب هستند. نوعی از این چراغ ها را می توان به صورت آویز نیز در فضاهای مختلف استفاده کرد. این چراغ ها جایگزین مناسبی برای لامپ ها و چراغ های قدیمی هستند که هم مصرف انرژی بسیار پایین تری دارند و هم نوری با کیفیت بالاتر و درخشندگی بیشتر در محیط منتشر می سازند.

پنل 60*60 مودی می تواند روشنایی یکنواختی را با کمترین میزان سایه و حداقل خیرگی ایجاد کند. از این چراغ ها می توان برای تامین نور عمومی در محیط های اداری، تجاری، مجتمع های بزرگ، فروشگاه ها، بیمارستان ها و حتی در محیط های خانگی استفاده کرد. پخش نور در این چراغ های پنلی یکنواخت است به این معنی که نقاط روشن و تاریک در یک فضا به حداقل می رسد.

 

مزایای استفاده از پنل 60*60

- تا 85 درصد در مصرف برق صرقه جویی کرده

- دارای  طول عمر بالا

- چراغ های پنلی در انواع آویز نیز وجود دارند که می توانند به عنوان نور مرکزی در فضاهای اداری یا تجاری به صورت آویز مورد استفاده قرار گیرند

- عاری از هرگونه مواد سمی و گازهای شیمیایی 

- نور این چراغ ها بدون لرزش و سوسو زدن بوده و از خستگی چشم جلوگیری می کند

- پنل های ال ای دی در اشکال مربع با ابعاد 30×30، 60×60 و 120×120 ساخته می شوند

- این پنل ها به شکل مستطیل نیز در اندازه های مختلف تولید می شوند

 

درخشندگی و روشنایی در پنل های 60*60

درخشندگی نور در پنل 60*60 نیز یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود، این عدد نباید در روشنایی ها خیلی عدد بالایی باشد زیرا سبب ایجاد خیرگی و آسیب چشمی می شود. پارامتر دیگر شدت روشنایی چراغ است که در واقع همان شار نوری چراغ است هرقدر این عدد بالاتر باشد نوردهی محصول بیشتر می شود. 

 

رنگ نور در پنل 60*60

رنگ نور این چراغ ها معمولا در سه رنگ آفتابی، مهتابی و یخی (طبیعی) است. 

نورهای آفتابی و گرم می تواند آرامش بیشتری را فراهم آورد به همین دلیل در محیط های رستورانی یا لابی هتل ها گزینه مناسبی است. رنگ نور مهتابی یا سفید در پنل 60 در 60 سطح تمرکز را بالا می برد و از میزان خواب آلودگی می کاهد به همین دلیل در محیط های اداری و یا فضاهای شرکت ها استفاده از پنل با این رنگ نور توصیه می شود.

 

ساختمان داخلی پنل 60*60 روکار و توکار

پنل 60*60 می تواند دارای دو نوع تکنولوژی نوری داخلی باشد. این چراغ ها یا دارای یک بورد ال ای دی سرتاسری می باشند که نوری یکنواخت و با کیفیت را در فضا منتشر می سازند. و یا در این محصولات از بوردهای SMD استفاده می شود که در واقع روی یک صفحه تعداد زیادی ال ای دی یا دیود نوری قرار دارد که با روشن شدن به صورت یک صفحه نورانی دیده می شوند. استفاده از این پنل ها یک خصوصیت مثبت بزرگ دارد، نداشتن فلیکر و چشمک زدن!

فلیکر در واقع نوعی چشمک زدن است که باعث ایجاد خستگی در چشم و درد عضلات می شود و بیشتر در مهتابی های قدیمی این حالت وجود داشت. ولی در چراغ های ال ای دی 60 در 60 جریان نور ثایت بوده و فلیکر یا چشمک زدن دیده نمی شود. یکی از ویژگی هایی که در پنل 60*60 با برندهای مختلف دیده می شود جدا بودن درایور است که این درایور وظیفه تامین ولتاژ مناسب برای چراغ را دارد. درایور جدا طول عمر چراغ را بالا می برد.

 

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 92 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 12:40

پارچه مناسب برای مانتو و کت و شلوارها

 

در این سال ها مصرف کش در اجناس نساجی سبب شده تا لباس های دوخته شده از پارچه سابله مزیت راحتی در پوشش برخوردار باشد این عمل در پارچه های لباس های رسمی مثل مانتو و شلوار و کت و شلوار بیشتر خودشان را نشان داده اند .لباس های رسمی در قرون قبل از مشکلاتی چون سخت بودن پوشیدن لباس برخوردار بودند . ولی طی زمان و با ورود کش به صنعت نساجی، کار پوشیدن لباس ها و مخصوصا لباس هایی رسمی و اداری راحت تر از قبل شده . به طوری که می شود گفت ورود کش در صنایع نساجی سبب انقلابی عظیم در طراحی لباس ها شد.  

پارچه سابله همان پارچه های فاستونی بوده با این تفاوت که در عرض آن از نخ کش استفاده می شود و جهت  کت و شلوار و مانتو شلوار استفاده زیادی داشته جرم پارچه سابله بین ۴۰  الی ۴۱۰ گرم بوده و عرض آن نیز ۱۶۰ و ۱۵۰ سانتی متر  است. همینطور پارچه سابله به طور عمده در تولیدی ها به کت و شلوار ، شلوار تک ، مانتو شلوار  و فرم اداری نمایان می شوند. 

همانطور که میدانید در قیمت گذاری پارچه عواملی بسیار زیاد تاثیر گذار هستند. از مهم و تاثیرگذارترین عوامل مرغوبیت و کیفیت پارچه است. هرچند که امروزه با توجه داشتن به نوسانات  ارز در بازار های ایران؛ این مورد متاسفانه بی تاثیر بر قیمت مواد اولیه در تولید پارچه  نیست. مصرف کنندگان و خریداران می توانند با خریدن عمده پارچه سابله از صنایع مختلف این محصول را با قیمتی بسیار مناسب تهیه و استفاده کنند. چونکه با خریدن مستقیم پارچه از کارخانه سبب صرفه جویی زیادی در هزینه شده و می توان این پارچه را با کاربردی زیاد و قیمت مناسب خریداری کرد. 

نکات بسیار مهمی که در پارچه سابله باید به آنها دقت کرد

 

 ۱-تکمیل مناسب

۲- تاب بالای نخ به کار رفته در تارها

۳-مقدار کشسانی نخ به کار رفته در پود

 

تکمیل مناسب پارچه سابله:

برای کسب کیفیت و مرغوبیت در پارچه سابله باید در تکمیل فرایند پارچه از ماشین آلاتی که مدرن و بروز هستند استفاده شود. با رعایت این نکات، پارچه سابله ای که تولید شده ویژگی های مثل تثبیت رنگ پارچه، لطافت و نرمی خوبی خواهد داشت .این عمل باعث می شود تا از سوختن کش پارچه جلوگیری شود و نیز در نتیجه خاصیتی کشی در پارچه باقی بماند . 

 

بالا بودن تاب نخ تار پارچه:

با توجه کردن به اینکه کاربرد پارچه سابله در تولیدات محصولات مثل مانتو های فرمی و کت و شلوار و تاب بالای نخ تار باعث لطافت نرمی و نیز عدم گوله شدن در سطح پارچه  می شود. ابن کار از جمله مهمترین نکات قابل توجه در تعیین مرغوبیت پارچه می باشد. 

 

میزان کش نخ به کار رفته در پود پارچه:

 درصد کش نخ اصلی که در پارچه سابله به کار رفته ارتباطی مستقیم با راحتی این پارچه داشته و دوخته شدن لباس خواهد داشت. بنابراین حتما باید به میزان کش نخی که در پود پارچه سایله به کار رفته است به خوبی دقت کرد.

 

موارد مصرفی

 پارچه سابله ، با توجه به این نکته که نخ سابله ای که در الیاف این پارچه به کار رفته سبب راحتی بسیار زیادی در پوشیدن این لباس ها در فصول مختلف سال شده است. همانگونه که تا الان شرح داده شده است، اکثرا در محصولات دوخته شده اداری و نیز رسمی مصرف می شود. پارچه سابله را بیشتر در لباس هایی که به شکل، کت و شلوار، لباس های اداری و مانتو شلوار می شود مشاهده نمود. این پارچه ها در بین خیاطان مانتو شلوار و کت و شلوار هم از محبوبیت های خاص و ویژه ای برخوردار می باشند. 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 114 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 13:44

تشخیص فاستونی اصل از تقلبی

 

پارچه فاستونی از جمله قدیمی‌ترین پارچه ها است.   پارچه فاستونی اولین بار در شهری کوچکی به نام ووستد در انگلیس تولید شده و پس از ورود به روسیه به نام فاستونی تغییر نام پیدا کرد. حال نیز از کلمه فاستونی در کشور ایران بنام این پارچه استفاده می‌شود. پارچه فاستونی ایرانی برای اولین بار در یکی از کارخانه‌های نساجی اصفهان تولید شد.

از جمله مواد اولیه که برای تولید پارچه فاستونی برای استفاده قرار می گیرد شامل موادی مثل ترکیب پلی استر و پشم،  ترکیب پشم و کرک است. پارچه  فاستونی از  پارچه های پشمی ساده ای است که برای دوخت لباس هایی مثل  کت و شلوار، سایر لباس های مردانه و زنانه و ساپورت  استفاده می شود. لازم به یادآوری است که گاهی پارچه های فاستونی، نخی هم هستند.

همینطور از دو نخ یعنی نخ های رینگ و نخ های سایرو در تولیدی پارچه فاستونی استفاده می شوند، تفاوت بین پارچه هایی که با این دو نخ تولید شده در این بوده که پارچه فاستونی که از نخ رینگ ساخته شده و نسبت به پارچه هایی که در آن نخ سایرو استفاده می شود ضخامت، مقاومت سایشی و ضریب اصطکاک بیشتری دارند ولی شباهت هر دو در این بوده که هر دو نوع پارچه ای که با نخ رینگ و  سایرو ساخته می شوند سختی خمش یکسانی خواهند داشت.

برای تعریف این پارچه ا تعریف های متفاوتی از اهل گفته شده ولی به زبان ساده می شود  پارچه ای ساده مثل کرد که با الیاف طبیعی و حیوانی مانند الیاف مخطط و پشم و الیاف مصنوعی از هر دو به مرحله تکمیل خواهد رسید. عرض پارچه فاستونی در حالتی معمولی و نیز در ایران ١۵٠ سانتی متر است و می تواند در وزن های متفاوت و با طرح های ساده یا طرح دار مانند چهارخانه و راه راه تهیه کرد. اختلاف وزن یا تراکم بافت و نیز میزان درصد پشم استفاده شده  و نخ فاستونی از جمله اصلی ترین عواملی گفت که در تاثیرگذاری نرخ پارچه فاستونی اشاره کرد.

 

مزیت استفاده پشم و تشخیص نوع 

 

 احتمالا می دانید از فاکتور های یک پارچه فاستونی عالی و درجه یک درصد پشمی که در آن کار رفته است. ولی در حقیقت چرا پشم سبب مرغوبیت این پارچه ها می شود؟

پشم از الیاف طبیعی یا حیوانی به شمار رفته که از پشم های گوسفندان با نژاد های مختلفی بدست می آید.

پشم از جمله الیاف مقاوم به شمار می رود و نیز از آنجا که هوا متراکم شده را در خود حفظ خواهد کرد سبب می شود بدن افراد پوشانده در مقابل تغییرات مختلف دمای محیط اثر کمتری بپذیرد و این عامل در حالتی که در تعادل باشد دمای بدن و مقدار تعرق تاثیر خوبی خواهد داشت.

 از این نوع  الیاف بجز آن که در حیطه نساجی رنگ پذیری عالی دارد و نیز عایق صدا،  عبور دهنده امواج ماورا بنفش و مقاوم در برابر اشتعال است و هر کدام از این عوامل که گفته شد در سلامتی و راحتی فرد نقش به سزایی خواهد داشت.

در صورتی که با پارچه فاستونی آشنایی آنچنانی ندارد و نمی دانید چگونه می شود پارچه فاستونی پلی استر ویسکوز را از پارچه فاستونی تشخیص داد،  راه بسیار ساده و خوب برای تشخیص دادن این نوع پارچه ها وجود دارد و آن هم سوزاندن پارچه است.

در صورتی که بوی ناشی از سوزاندن پارچه ی فاستونی یک بوی تقریبا مثل کله پاچه و کز باشد درصدی بالا از الیافی که در پارچه ی فاستونی به کار رفته پشم است ولی در صورتی که بوی پلاستیک به مشام  برسد پارچه فاستونی از جنس پلی استر ویسکوز خواهد بود.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 153 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 13:38

انتخاب مناسب ترین پارچه برای لباس چگونه است؟

 

در دوخت و دوز لباس ها از مهم‌ترین نکات انتخاب پارچه ای مناسب است. همان‌طور که نیاز است بدانید پارچه تترون در دوخت طینه گسترده ای از لباس‌های مختلف مانند چادر، مانتو، روتختی و ملحفه  استفاده می شود . این پارچه از مرغوبیت بالایی برخوردار است و تاثیر زیادی در کیفیت محصول نهایی و دوخته‌شده خواهد داشت. پارچه مرغوب تترون پلاستیک کمتری در بافت خود دارد و در این حال  بهترین پارچه تترون با ۴۰ درصد پلاستیک تولید می شود.حتما توجه داشته باشید که در هنگام خرید پارچه تترونی که درصد پلاستیک بالاتری دارد براقیت بیشتری نیز داشته و همچنین آگاه باشید که این پارچه از ترکیب الیافی چون ویسکوز و پلی استر در گرماژ های متفاوت، پارچه تترون به دست خواهد آمد. موردی که باعث تغییر گرماژ پارچه تترون می‌شود، عرض‌های مختلف این پارچه بوده که معمولا هم در عرض‌های ۹۰، ۱۸۰ و ۱۵۰ وجود داشته و گاهی نیز در عرض ۲ و ۳ متر یافت می‌شود. پس بنابراین اساس گرماژ آن هم بین وزن ۱۵۰ الی ۱۹۰ متغیر است.

در تولید کردن این پارچه از ۱۵۰رنگ بیشتر تولید می‌شود ولی کارخانه ها اکثر اوقات بین ۴۰ تا ۹۰ رنگی را در گالیله خود قرار می دهند که از بقیه رنگ‌ها پر استفاده‌تر هستند.

در کنار مواردی چون تنوع طرح و رنگ، این پارچه ها قیمت بسیار خوبی هم دارند.  در حقیقت این ویژگی از دلایل اصلی‌ استفاده از پارچه تترون به منظور تولید لباس‌ در تعداد زیاد است.

 پارچه تترون از پارچه‌هایی است که تمام طول سال طرفدار داشته و استقبال می شود. از پارچه تترون در دوختن ملحفه، پیراهن، چادر، روتختی ، باس‌های بیمارستان‌ و لباس فرم بعضی مدارس و کودکان استفاده می‌شود. پارچه تترون   سادگی و ظرافت خاصی  دارد و به دلیل قیمت خوبی که دارد، افراد زیادی از این پارچه استفاده می کنند . همینطور این پارچه دوام بالایی دارد و در مقابل چروک شدن دارای مقاومت است و از طرفی این پارچه ضد حساسیت بوده و به علت جنس خنکی که داشته، در فصل گرم مورد توجه قرار می گیرد . بنابراین  توصیه می‌شود که از پارچه تترون در فصول گرم برای روتختی استفاده شود. انواع مختلف پارچه تترون داخل بازار وجود دارد و کیفیت‌های مختلفی نیز  دارند که مدل‌هایی با مقدار نخ بیشتر قیمت بالاتری دارند.

 

خرید آنلاین و قیمت  

 

قیمت پارچه تترون به چند عامل بستگی دارد و برای خرید عمده پارچه باید حتما به آن توجه داشته شود. قیمت پارچه تترون بر اساس کیفیت پارچه تعیین می‌شود. برای نمونه قیمت پارچه ای که از کارخانه بعلت دوخت پیراهن استفاده شود، گران تر از پارچه تترونی است که برای دوختن پیژامه ای در بازار به فروش برسد. از دیگر عواملی که در قیمت نهایی انواع پارچه های تترون  موثر است، خرید مستقیم یا داشتن دسترسی به کارخانه تولید کننده می باشد. بی شک آن موقعی که با کارخانه تترون در ارتباط هستید، سفارشات به صورت عمده تترون با قیمت مناسب و بهتری از بازار می‌توانید تهیه کنید.

در دنیای امروزی خرید آنلاین پارچه ها کاری آسان است و خرید و فروش آنلاین انواع تترون هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. با این شرایط دغدغه مشتریان به علت گشت و گذار طولانی در بازارها برای خرید پارچه مورد نظر کاهش یافته . کارخانجات متعدد که نمایندگان مستقیم محصولات را از طریق سامانه های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی به نمایش میگذارند و مشتریان پارچه با  کمترین زمان می‌توانند پارچه ای مطلوب و خوب را خریداری کنند.

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین انواع پارچه تترون، خریدی ارزان و دست اول پارچه بوده که با زمان کمی از طریق باربری می توانید در هر شهر و شهرستانی که هستید آن را تحویل بگیرید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 109 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 13:21

سفارش انواع ست های استیل با کیفیت

 

همانطور که می دانید همواره بانوان به زیورآلات و جواهرات قیمتی ‌و‌ تزئینی علاقه مند بوده اند. به همین جهت است که صنعت تولید زیوالات هر روز رو به رشد و پیشرفت بوده است. به گونه ای که حتی در زمانی که شاهد رکود اقتصادی هم هستیم، این صنعت پر مخاطب روند رو به رشدی را می گذارند و سوددهی بالایی را دارد. نیم ست بدل از جمله زیورآلات محبوب به شمار می رود که در موقعیت های مناسب نظیر جلسات رسمی، مهمانی ها و مجالس بسیار کاربردی می باشند. البته که انتخاب نوع درست و مناسب نیم ست نیز پر اهمیت می باشد. 

 

نیم ست های بدل از انواع زیورآلاتی محسوب می شود که در طرح ها و رنگ های مختلفی با سنگ های زینتی قابل عرضه می باشد. این دسته از نیم ست ها شامل گوشواره و گردنبند و یا دستبند و گردنبند می باشند. خرید این دسته از محصولات به افرادی مناسب و مقرون به صرفه است که قصد دارند محصولات با کیفیت، با ماندگاری و دوام بالا و در عین حال با هزینه ای مناسب تهیه نمایند. این نیم ست ها به طور معمول با خاصیت رنگ ثابت و ضد حساسیت ساخته می شوند. اما نکته مهم درباره استفاده از این نیم ست ها آن است که دارای عمر مفید و محدودی می باشند. 

 

با توجه به این که قیمت ها به صورت روزانه افزایش پیدا می کنند و در پی آن قدرت و توان خرید مردم روندی نزولی داشته است، بسیاری از کارگاه ها و گالری های فعال در زمینه جواهرات، ساخت و تهیه بدلیجات را ترجیح داده اند. چرا که این محصولات علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، دارای هزینه های بسیار به صرفه تری در مقایسه با دیگر زیورآلات می باشند. امروزه نیز در ساخت بدلیجات از انواع نگین هایی نظیر باکتی، مارکازیت، اونیکس و اتمی استفاده می کنند که این موضوع سبب می شود تا تشخیص آن ها از جواهرات طلا به سختی انجام شود. 

 

برای تهیه نیم ست بدلیجات رنگ پوست خود را نیز باید مطابق با زیوآلات خود ست کنید به این معنا که شما رنگ رگ های قسمت زیرین مچ دست  یا روی مچ دست آن ها آبی یا بنفش است. برای همین افرادی که پوستشان سرد است بهتر است سراغ محصولات با رنگ سفید بروند و افرادی که پوست گرم دارند نیم ست ها زرد رنگ مناسب آن ها می باشد. افرادی که رنگ پوست آن خنثی از هر دو رنگ نیز می توانند استفاده کنند.

 

برای خرید نیم ست بدل مد نظر خود می بایست چندین نکته را مد نظر داشته باشید‌. حتما باید رنگ پوست خود را با جواهرات بدل که مدنظر دارید، تطبیق دهید تا نما و جلای چشم گیری را داشته باشد. این محصولات بدل نیز همانند هر محصول دیگری از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند و توسط کمپانی های متفاوتی تهیه می شوند. به همین منظور قیمت آن ها نیز بنا به طول عمر و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن ها و همچنین زیبایی ظاهری آن ها می تواند متفاوت باشد. حتما متناسب با میزان بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر دارید، خرید خود را انجام دهید.

دقت داشته باشید که این محصولات دارای عمر مفید هستند و باید از آنها به خوبی مراقبت شود. به گونه ای که در برابر شوینده ها، مواد و‌ بخار های اسیدی و رطوبت قرار نگیرند.‌

 

این دسته از زیورآلات را می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین تهیه کنید. پیشنهاد میکنیم از برند های معتبر و صاحب نام خرید خود را انجام دهید که دوام و ماندگاری بیشتری را داشته باشد. همچنین به اصل و یا غیر اصل بودن کالای مدنظر خود نیز دقت لازم را داشته باشید تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این موضوع، دقت داشته باشید که هر محصولی که دارای قیمت بالاتری باشد، اصل نیست و کیفیت مرغوبی ندارد. از آنجایی که رقابت در این زمینه شدت گرفته است، بسیاری از فروشندگان اجناس کم کیفیت و با طول عمر پایین خود را با قیمت های بالا به فروش می رسانند. به همین جهت است که پیشنهاد می کنیم حتما به اسم هک شده کمپانی مربوطه بر روی زیورآلات دقت نمایید و از اصالت کالا اطمینان کافی را بدست آورید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 12:44

بهترین کیفیت انگشتر بدل

 

انگشتر استیل از محبوب ترین انگشتر هایی است که انتخاب بسیاری از افراد می باشد. میان جواهرات و زیورآلات تزئینی با جنس های مختلفی که در بازار موجود می باشد، پیشنهاد ما برای شما استفاده از محصولات استیل است. چنانچه قصد خرید انگشتر را دارید، انتخاب انگشتری با جنس استیل می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای برای شما به شمار رود. چرا که این نوع انگشتر ها به جهت تنوع در نوع، اندازه، طرح های گوناگون و رنگ های مختلف می توانند با هر نوع پوششی که مخاطب داراست، هماهنگی درستی را در استایل شما به وجود آورد. 

 

فولاد ها به طور کلی به دو دسته کربنی و الیاژی تقسیم بندی می شوند. استیل آلیاژی از فلز آهن محسوب می شود که کربن به کار رفته در آن حدودا ۲ درصد تخمین زده شده است. با ترکیب آهن و دیگر عناصر آلیاژی هایی تهیه می شوند که دارای خواص و فواید بسیاری هستند. برای نمونه، تلفیق آهن و کروم، آلیاژی به نام استیل ضد زنگ را تشکیل می دهد. استیل ضد زنگ دارای مقاپمت بالا و کاربرد های بسیاری می باشد. از کاربرد های این فلز می توان به ساخت و تهیه جواهراتی نظیر گردنبند، انگشتر، گوشواره، پابند، دستبند و النگو از جنس بدل اشاره نمود.‌ 

 

زیور آلاتی از جنس استیل هستند، همانند انگشتر استیل دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دیگر فلزات ارجح تر و به صرفه تر نموده است. در ادامه به بررسی چند مورد از آنها می پردازیم.‌

 

جواهرات استیل در برابر ضربه و خش مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند و از خاصیت ضد زنگ بودن نیز برخوردار می باشند. علاوه بر این ظاهر آنها شفافیت بالایی را دارد. این زیورآلات در مدت زمان کوتاه دچار پوسیدگی نمی شوند و ظاهر آنها به صورت براق باقی مانده و کدر نخواهد شد. این محصولات از هزینه بسیار مناسبی برخوردار هستند. به همین جهت می توانند انتخاب مناسبی برای جواهرات گران قیمت نظیر طلا و نقره به شمار روند. ویژگی هایی همانند ماندگاری و جذابیت ظاهر آنها سبب شده تا مورد پسند بسیاری قرار گیرد.‌

 

بسیاری از برند های مشهور و صاحب نام در پروسه ساخت جواهرات خود از استیل استفاده می‌کنند. چرا که هم جلای ویژه را دارد و هم هزینه مناسبی را دارا می باشد. استیل فلزی است که هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد و استفاده طولانی مدت از آن هیچ مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند. شما می توانید از زیورآلات استیل خود در مناطقی که دارای رطوبت بالایی هستند، نظیر حمام و استخر نیز استفاده کنید. 

 

نکته مهمی که درباره فلزاتی همانند استیل در گذشته به آن اشاره شده است، خواص درمانی آن ها است. که امروزه این ویژگی رد شده است و این فلزات می توانند در جنبه های روانی کمک‌کننده باشند. 

 

از آنجایی که بر روی استیل ضد زنگ  لایه ای از اکسید کروم پوشیده شده است، می توانید این فلز را با رنگ ها و انواع فرایند های شیمیایی رنگ نمایید. با استفاده از این روش می توانید در طی پروسه ترکیب مواد با یکدیگر به طیف گسترده از از زنگ های برنز، آبی، سبز، طلایی و بنفش در ورقه استیل برسید. اسپری های رنگی استیل در انواع رنگ ها در بازار به فروش می رسند. این مورد از دیگر ویژگی هایی است که زیورآلات استیل را بسیار محبوب کرده و توانسته مخاطبان بسیاری را به سمت خود بکشاند. 

 

چنانچه هنوز از بدلیجات قدیمی خود استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم به مراکز مربوطه مراجعه کنید و آنها را با لایه های محافظتی که از جنس استیل هستند، بپوشانید. چرا که لایه محافظ بدلیجات به طور معمول با گذشت زمان از بین خواهد رفت. این در صورتی است که زیورآلاتی که از جنس استیل هستند، ماندگاری، دوام و طول عمر بالایی را دارند و زیبایی خود را در طی مدت زمان طولانی حفظ می کنند.‌

 

شما می توانید زیورآلات استیل مورد نظر خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از مراکز معتبر خریداری نمایید. شما هر زمان که به خرید این جواهرات تمایل داشتید، می توانید جدید ترین مدل های آن ها را در بازار مشاهده کنید. این دسته از زیورآلات در دو نوع رسمی و غیر رسمی تهیه می شوند و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. برخی از افراد که توانایی مالی خریداری جواهرات گران قیمت را ندارند، از زیورآلات استیل که شباهت بالایی با طلا و نقره دارد، را خریداری می‌کنند.‌ 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 12:09

بدلیجات با کیفیت را از کجا بخریم

 

همانطور که میدانید بدلیجات و جواهرات همواره مورد علاقه بانوان بوده است و برای انواع مهمانی ها، مجالس و یا حتی دورهمی های ساده و روزمره نیز کاربرد های زیادی دارد. به همین منظور کیفیت بالای این زیورآلات و ماندگاری و دوام آنها از جمله ویژگی هایی است که در خرید آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که این صنعت حتی در زمان رکود های اقتصادی رو به افزایش بوده است، شرکت های مختلفی به ساخت و عرضه این محصولات روی آورده اند که در کیفیت های مختلفی این زیورآلات را به مشتریان ارائه می دهند. 

 

نوع مواد اولیه به کار رفته در زیورآلات، میزان ظرافت در ساختار ظاهری آنها، به کار گیری سنگ‌ های مختلف در آن ها و میزان ماندگاری و دوام آنها از جمله مواردی محسوب می شود که در تعیین قیمت تمام شده آن ها برای مشتریان تأثیرگذاری زیادی را دارد. برخی از بانوان تمایل دارند از محصولات برند و معتبر استفاده کنند و در خریداری جواهرات خود دارای حساسیت های زیادی هستند. 

 

امروزه شرکت های بسیاری این محصولات را تهیه می کنند. به همین دلیل رقابت شدید نیز در این عرصه شکل گرفته است. نوع متریال اولیه به کار رفته در ساخت زیورآلات، میزان دوام و ماندگاری آنها، مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی نظیر رطوبت، گرما و آب و ضربات احتمالی می تواند محصولات هر کمپانی را با دیگری متمایز سازد. هزینه های تمام شده این زیورآلات نیز به این عوامل وابسته است. طبیعتاً هر چه که کیفیت و میزان ماندگاری محصولات بالاتر باشد، بهای بیشتری را برای خرید می طلبند. توصیه می کنیم پیش از خرید محصولات چندین شرکت را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در این میان ممکن است با محصولات غیراصل مشابه شرکت های معتبر و فعال در این زمینه مواجه شوید که می بایست راه های تشخیص نسخه غیراصل از اصل را به درستی بشناسید. 

 

پیشنهاد میکنیم این زیورالات را از برند های معتبر و صاحب نام خرید خود را انجام دهید که دوام و ماندگاری بیشتری را داشته باشد. همچنین به اصل و یا غیر اصل بودن کالای مدنظر خود نیز دقت لازم را داشته باشید تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این موضوع، دقت داشته باشید که هر محصولی که دارای قیمت بالاتری باشد، اصل نیست و کیفیت مرغوبی ندارد. از آنجایی که رقابت در این زمینه شدت گرفته است، بسیاری از فروشندگان اجناس کم کیفیت و با طول عمر پایین خود را با قیمت های بالا به فروش می رسانند. به همین جهت است که پیشنهاد می کنیم حتما به اسم هک شده کمپانی مربوطه بر روی زیورآلات دقت نمایید و از اصالت کالا اطمینان کافی را بدست آورید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. 

 

برای خرید زیورالاتی از جنس بدل همانند انگشتر بدل می بایست چندین نکته را مد نظر داشته باشید‌. حتما باید رنگ پوست خود را با جواهرات بدل که مدنظر دارید، تطبیق دهید تا نما و جلای چشم گیری را داشته باشد. انواع محصولات بدل نیز همانند هر محصول دیگری از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند و توسط کمپانی های متفاوتی تهیه می شوند. به همین منظور قیمت آن ها نیز بنا به طول عمر و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن ها و همچنین زیبایی ظاهری آن ها می تواند متفاوت باشد. حتما متناسب با میزان بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر دارید، خرید خود را انجام دهید. همچنین قطعا برند های صاحب نام فعال در این زمینه محصولات خود را با قیمت های بالاتری به متقاضیان عرضه می نمایند.

 

دقت داشته باشید که این محصولات دارای عمر مفید هستند و باید از آنها به خوبی مراقبت شود. به گونه ای که در برابر شوینده ها، مواد و‌ بخار های اسیدی و رطوبت قرار نگیرند.‌

 

شما می توانید زیورآلات بدل مورد نظر خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از مراکز معتبر خریداری نمایید. شما هر زمان که به خرید این جواهرات تمایل داشتید، می توانید جدید ترین مدل های آن ها را در بازار مشاهده کنید. این دسته از زیورآلات در دو نوع رسمی و غیر رسمی تهیه می شوند و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. برخی از افراد که توانایی مالی خریداری جواهرات گران قیمت را ندارند، از زیورآلات بدل که شباهت بالایی با طلا و نقره دارد، را خریداری می‌کنند.‌ 


 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 12:06

سفارش انواع گوشواره استیل با کیفیت

 

همواره بانوان به زیورآلات و جواهرات قیمتی ‌و‌ تزئینی علاقه مند بوده اند. به همین جهت است که صنعت تولید زیوالات هر روز رو به رشد و پیشرفت بوده است. به گونه ای که حتی در زمانی که شاهد رکود اقتصادی هم هستیم، این صنعت پر مخاطب روند رو به رشدی را می گذارند و سوددهی بالایی را دارد. بدلیجات همیشه از آن دسته از زیورالاتی بوده اند که به جهت ظاهر مشابهی که با جواهرات گران قیمت داشته اند، مورد استقبال سنین مختلف قرار گرفته اند که در موقعیت های مناسب نظیر جلسات رسمی، مهمانی ها و مجالس بسیار کاربردی می باشند. البته که انتخاب نوع درست و مناسب نیم ست نیز پر اهمیت می باشد. 

 

همانطور که می دانید امروزه هزینه های طلا و جواهرات بسیار افزایش یافته است. به همین همین جهت است که بسیاری از افراد برای جلوگیری از پرداخت هزینه های سنگین برای زیورآلات خود، از زیورآلات بدل و مشابه طلا و نقره استفاده می کنند. این جواهرات به گونه ای طراحی می شوند که بیشترین شباهت را با جواهرات اصل وگران قیمت داشته باشند. به همین دلیل است که مورد توجه بخش بسیاری از افراد قرار گرفته اند. گوشواره بدل، انگشتر، دستبند، النگو، پابند و گردنبند از جمله محصولاتی است که با متریال ارزان تر ساخته و به فروش می رسند. 

 

امروزه شرکت های بسیاری این محصولات را تهیه می کنند. به همین دلیل رقابت شدید نیز در این عرصه شکل گرفته است. نوع متریال اولیه به کار رفته در ساخت زیورآلات، میزان دوام و ماندگاری آنها، مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی نظیر رطوبت، گرما و آب و ضربات احتمالی می تواند محصولات هر کمپانی را با دیگری متمایز سازد. هزینه های تمام شده این زیورآلات نیز به این عوامل وابسته است. طبیعتاً هر چه که کیفیت و میزان ماندگاری محصولات بالاتر باشد، بهای بیشتری را برای خرید می طلبند. توصیه می کنیم پیش از خرید محصولات چندین شرکت را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. 


 

برای خرید گوشواره بدل مد نظر خود می بایست چندین نکته را مد نظر داشته باشید‌. حتما باید رنگ پوست خود را با جواهرات بدل که مدنظر دارید، تطبیق دهید تا نما و جلای چشم گیری را داشته باشد. این محصولات بدل نیز همانند هر محصول دیگری از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند و توسط کمپانی های متفاوتی تهیه می شوند. به همین منظور قیمت آن ها نیز بنا به طول عمر و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن ها و همچنین زیبایی ظاهری آن ها می تواند متفاوت باشد. حتما متناسب با میزان بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر دارید، خرید خود را انجام دهید.

دقت داشته باشید که این محصولات دارای عمر مفید هستند و باید از آنها به خوبی مراقبت شود. به گونه ای که در برابر شوینده ها، مواد و‌ بخار های اسیدی و رطوبت قرار نگیرند.‌

 

پیشنهاد میکنیم این زیورالات را از برند های معتبر و صاحب نام خرید خود را انجام دهید که دوام و ماندگاری بیشتری را داشته باشد. همچنین به اصل و یا غیر اصل بودن کالای مدنظر خود نیز دقت لازم را داشته باشید تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این موضوع، دقت داشته باشید که هر محصولی که دارای قیمت بالاتری باشد، اصل نیست و کیفیت مرغوبی ندارد. از آنجایی که رقابت در این زمینه شدت گرفته است، بسیاری از فروشندگان اجناس کم کیفیت و با طول عمر پایین خود را با قیمت های بالا به فروش می رسانند. به همین جهت است که پیشنهاد می کنیم حتما به اسم هک شده کمپانی مربوطه بر روی زیورآلات دقت نمایید و از اصالت کالا اطمینان کافی را بدست آورید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. 

 

شما می توانید زیورآلات بدل مورد نظر خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از مراکز معتبر خریداری نمایید. شما هر زمان که به خرید این جواهرات تمایل داشتید، می توانید جدید ترین مدل های آن ها را در بازار مشاهده کنید. این دسته از زیورآلات در دو نوع رسمی و غیر رسمی تهیه می شوند و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. برخی از افراد که توانایی مالی خریداری جواهرات گران قیمت را ندارند، از زیورآلات بدل که شباهت بالایی با طلا و نقره دارد، را خریداری می‌کنند.‌ 


 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 105 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 12:01

سفارش انواع گوشواره استیل با کیفیت

 

همواره بانوان به زیورآلات و جواهرات قیمتی ‌و‌ تزئینی علاقه مند بوده اند. به همین جهت است که صنعت تولید زیوالات هر روز رو به رشد و پیشرفت بوده است. به گونه ای که حتی در زمانی که شاهد رکود اقتصادی هم هستیم، این صنعت پر مخاطب روند رو به رشدی را می گذارند و سوددهی بالایی را دارد. بدلیجات همیشه از آن دسته از زیورالاتی بوده اند که به جهت ظاهر مشابهی که با جواهرات گران قیمت داشته اند، مورد استقبال سنین مختلف قرار گرفته اند که در موقعیت های مناسب نظیر جلسات رسمی، مهمانی ها و مجالس بسیار کاربردی می باشند. البته که انتخاب نوع درست و مناسب نیم ست نیز پر اهمیت می باشد. 

 

همانطور که می دانید امروزه هزینه های طلا و جواهرات بسیار افزایش یافته است. به همین همین جهت است که بسیاری از افراد برای جلوگیری از پرداخت هزینه های سنگین برای زیورآلات خود، از زیورآلات بدل و مشابه طلا و نقره استفاده می کنند. این جواهرات به گونه ای طراحی می شوند که بیشترین شباهت را با جواهرات اصل وگران قیمت داشته باشند. به همین دلیل است که مورد توجه بخش بسیاری از افراد قرار گرفته اند. گوشواره بدل، انگشتر، دستبند، النگو، پابند و گردنبند از جمله محصولاتی است که با متریال ارزان تر ساخته و به فروش می رسند. 

 

امروزه شرکت های بسیاری این محصولات را تهیه می کنند. به همین دلیل رقابت شدید نیز در این عرصه شکل گرفته است. نوع متریال اولیه به کار رفته در ساخت زیورآلات، میزان دوام و ماندگاری آنها، مقاومت آنها در برابر عوامل محیطی نظیر رطوبت، گرما و آب و ضربات احتمالی می تواند محصولات هر کمپانی را با دیگری متمایز سازد. هزینه های تمام شده این زیورآلات نیز به این عوامل وابسته است. طبیعتاً هر چه که کیفیت و میزان ماندگاری محصولات بالاتر باشد، بهای بیشتری را برای خرید می طلبند. توصیه می کنیم پیش از خرید محصولات چندین شرکت را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. 


 

برای خرید گوشواره بدل مد نظر خود می بایست چندین نکته را مد نظر داشته باشید‌. حتما باید رنگ پوست خود را با جواهرات بدل که مدنظر دارید، تطبیق دهید تا نما و جلای چشم گیری را داشته باشد. این محصولات بدل نیز همانند هر محصول دیگری از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند و توسط کمپانی های متفاوتی تهیه می شوند. به همین منظور قیمت آن ها نیز بنا به طول عمر و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن ها و همچنین زیبایی ظاهری آن ها می تواند متفاوت باشد. حتما متناسب با میزان بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر دارید، خرید خود را انجام دهید.

دقت داشته باشید که این محصولات دارای عمر مفید هستند و باید از آنها به خوبی مراقبت شود. به گونه ای که در برابر شوینده ها، مواد و‌ بخار های اسیدی و رطوبت قرار نگیرند.‌

 

پیشنهاد میکنیم این زیورالات را از برند های معتبر و صاحب نام خرید خود را انجام دهید که دوام و ماندگاری بیشتری را داشته باشد. همچنین به اصل و یا غیر اصل بودن کالای مدنظر خود نیز دقت لازم را داشته باشید تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این موضوع، دقت داشته باشید که هر محصولی که دارای قیمت بالاتری باشد، اصل نیست و کیفیت مرغوبی ندارد. از آنجایی که رقابت در این زمینه شدت گرفته است، بسیاری از فروشندگان اجناس کم کیفیت و با طول عمر پایین خود را با قیمت های بالا به فروش می رسانند. به همین جهت است که پیشنهاد می کنیم حتما به اسم هک شده کمپانی مربوطه بر روی زیورآلات دقت نمایید و از اصالت کالا اطمینان کافی را بدست آورید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. 

 

شما می توانید زیورآلات بدل مورد نظر خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از مراکز معتبر خریداری نمایید. شما هر زمان که به خرید این جواهرات تمایل داشتید، می توانید جدید ترین مدل های آن ها را در بازار مشاهده کنید. این دسته از زیورآلات در دو نوع رسمی و غیر رسمی تهیه می شوند و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. برخی از افراد که توانایی مالی خریداری جواهرات گران قیمت را ندارند، از زیورآلات بدل که شباهت بالایی با طلا و نقره دارد، را خریداری می‌کنند.‌ 


 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 95 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 12:01

مدل های مختلف انواع گوشواره بدل

 

همانطور که می دانید همواره بانوان به زیورآلات و جواهرات قیمتی ‌و‌ تزئینی علاقه مند بوده اند. به همین جهت است که صنعت تولید زیوالات روزانه رو به رشد و پیشرفت بوده است. به گونه ای که حتی در زمانی که شاهد رکود اقتصادی هم هستیم، این صنعت پر مخاطب روند رو به رشدی را می گذارند و سوددهی بالایی را دارد. گوشواره استیل از جمله زیورآلات محبوب و پر مخاطبی به شمار می رود که در موقعیت های مناسب نظیر جلسات رسمی، مهمانی ها و مجالس بسیار کاربردی می باشند. البته که انتخاب نوع درست و مناسب گوشواره نیز بسیار پر اهمیت می باشد. 

 

گوشواره های استیل از انواع زیورآلاتی محسوب می شود که در طرح ها و رنگ های مختلفی با سنگ های زینتی قابل عرضه می باشد.. خرید این دسته از محصولات برای افرادی مناسب و مقرون به صرفه است که قصد دارند محصولات با کیفیت، با ماندگاری و دوام بالا و در عین حال با هزینه ای مناسب تهیه نمایند. این زیورالات به طور معمول با خاصیت رنگ ثابت و ضد حساسیت ساخته می شوند. اما نکته مهم درباره استفاده از آن ها عمر مفید و محدودشان می باشد.

 

با توجه به این که قیمت ها به صورت روزانه افزایش پیدا می کنند و در پی آن قدرت و توان خرید مردم روندی نزولی داشته است، بسیاری از کارگاه ها و گالری های فعال در زمینه جواهرات، ساخت و تهیه بدلیجات را ترجیح داده اند. چرا که این محصولات علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، دارای هزینه های بسیار به صرفه تری در مقایسه با دیگر زیورآلات می باشند.

 

فولاد ها به طور کلی به دو دسته کربنی و الیاژی تقسیم بندی می شوند. استیل آلیاژی از فلز آهن محسوب می شود که کربن به کار رفته در آن حدودا ۲ درصد تخمین زده شده است. با ترکیب آهن و دیگر عناصر آلیاژی هایی تهیه می شوند که دارای خواص و فواید بسیاری هستند. برای نمونه، تلفیق آهن و کروم، آلیاژی به نام استیل ضد زنگ را تشکیل می دهد. استیل ضد زنگ دارای مقاپمت بالا و کاربرد های بسیاری می باشد. از کاربرد های این فلز می توان به ساخت و تهیه جواهراتی نظیر گردنبند، انگشتر، گوشواره، پابند، دستبند و النگو از جنس بدل اشاره نمود.‌ 

زیور آلاتی از جنس استیل هستند، همانند گوشواره استیل دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دیگر فلزات ارجح تر و به صرفه تر نموده است. در ادامه به بررسی چند مورد از آنها می پردازیم.‌


 

جواهرات استیل دارای ویژگی های مثبتی هستند که از جمله آنها می توان به ضد خش و ضد زنگ بودن آنها اشاره نمود. همچنین این زیورآلات با ظاهری براق ساخته می شوند. استیل آلیاژی است که در مدت زمان پایین دچار پوسیدگی نمی شود و شفافیت خود را از دست نمی دهد. خریداری این محصولات بسیار مقرون به صرفه می باشند. چرا که با توجه به استحکام و ماندگاری که از خود نشان می دهند، ظاهر بسیار مشابهی با جواهرات گران قیمت دارند. به همین جهت است که توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را تا حد بالایی قرار دهند. 

 

بسیاری از برند های مشهور و صاحب نام در پروسه ساخت جواهرات خود از استیل استفاده می‌کنند. چرا که هم جلای ویژه را دارد و هم از هزینه مناسبی برخوردار می باشد. استیل فلزی است که هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد و استفاده طولانی مدت از آن هیچ مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند. شما می توانید از زیورآلات استیل خود در مناطقی که دارای رطوبت بالایی هستند، نظیر حمام و استخربدون هیچ گونه نگرانی از بابت بروز مشکل در ظاهر آنها استفاده کنید. 

 

نکته مهمی که درباره فلزاتی همانند استیل در گذشته به آن اشاره شده است، خواص درمانی آن ها است. که امروزه این ویژگی رد شده است و این فلزات می توانند در جنبه های روانی کمک‌کننده باشند. 

 

شما می توانید زیورآلات استیل مورد نظر خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از مراکز معتبر خریداری نمایید. شما هر زمان که به خرید این جواهرات تمایل داشتید، می توانید جدید ترین مدل های آن ها را در بازار مشاهده کنید. این دسته از زیورآلات در دو نوع رسمی و غیر رسمی تهیه می شوند و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. برخی از افراد که توانایی مالی خریداری جواهرات گران قیمت را ندارند، از زیورآلات استیل که شباهت بالایی با طلا و نقره دارد، را خریداری می‌کنند.‌ 


 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 95 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 11:38

اسپرم و راه حل مشکل ناباروری مردان

 

مشکل ناباروری در تمام جهان یک چالش بزرگ است. باردار نشدن هم گریبانگیر برخی از زوج ها شده است و زندگی آنها را دچار تلاطم و نا آرامی کرده است به همین خاطر مسئله اهدای اسپرم در سال های اخیر مطرح شده است که در ادامه به توضیح راجب این موضوع می پردازیم. 

ناباروری می تواند دلایل زیادی داشته باشد. 

اگر مشکل ناباروری از طرف مرد باشد، یا کسانی که مجرد هستند و می‌خواهد بدون ازدواج بچه دار شوند دریافت اسپرم می تواند بهترین گزینه برای بارداری باشد. 

منظور از اسپرم اهدایی این است که یک مرد که توانایی بارور کردن تخمک را دارد مایع منی خود را اهدا می کند تا افرادی که ضعف در بارور کردن تخمک دارند صاحب فرزند شوند. 

این کار در مراکز تخصصی انجام می شود و اسپرم هایی که دریافت می شوند باید در شرایط خاصی فرآوری و نگهداری شوند. 

لقاح خارج از رحم بهترین روش بارور کردن تخمک توسط اسپرم اهدایی است. 

در این روش تخمک هایی که از میزبان دریافت می شوند با اسپرم های فرد اهدا کننده لقاح داده می شود و به محیط کشت انتقال داده می شود. 

بعد از تشکیل شدن سلول های اولیه و شکل گرفتن جنین، او را به بدن مادر انتقال می دهند تا ادامه رشد خود را در بدن مادر بگذراند. 

وقتی که تمام موارد بررسی شد و اقدام به بارداری با اسپرم اهدایی گرفتید باید به دنبال یک مرکز درمانی خوب بگردید. 

تصمیم بعدی شما راجع به دریافت اسپرم از فرد شناخته شده یا ناشناخته است. 

برای مثال در ایرلند هیچ قانون و مرکز اهدای اسپرمی وجود ندارد و بیشتر کلینیک های باروری از بانک اسپرم دانمارک استفاده می کنند. 

هر کودکی که با استفاده از یک اهدا کننده مشخص و قابل شناسایی متولد شود، پس از رسیدن به سن قانونی و در صورت رضایت می تواند اطلاعات اهدا کننده را داشته باشد. 

فردی که اسپرم اهدا کرده است نمی تواند هیچ گونه اطلاعاتی از زوج گیرنده و یا فرزند دریافت کند و هیچ گونه حق پدری در قبال آن فرزند ندارد. البته این قانون در کشور های مختلف متفاوت است. 

میزان اطلاعاتی که در رابطه با فرد اهدا کننده دریافت می کنید بستگی به مرکز درمانی که مراجعه کردید و میزان هزینه ای که پرداخت کردید دارد. 

 

هزینه عمل اسپرم 

 

پس از گذراندن آزمایش های مخصوص شخص اهدا کننده اسپرم متوجه می شود که اسپرم او مناسب هست یا نه. اگر اهدا کننده جزء 5 درصد متقاضیانی باشد که پذیرفته می شود برای هر نمونه منی در ایالات متحده آمریکا بین 40 تا 100 دلار به آن پرداخت می شود. یک اهدا کننده می تواند به طور متوسط در سال 6000 دلار درآمد داشته باشد. اهدا اسپرم بیشتر به خاطر پول و نوع دوستی انجام می شود. 

در حال حاضر در کشور ما چون قانون مشخص گی برای اهدا اسپرم وجود ندارد، افراد فرصت طلب از این فرصت سوء استفاده می کنند. 

در کشور ما به ازای اهدا به صاحب اسپرم بین 3 تا 100 میلیون تومان توسط برخی از مراکز به افراد پرداخت می شود. اختلاف قیمت به دلیل تفاوت صاحب اسپرم ها می باشد. برای مثال برخی از افراد به دلیل برخی از ویژگی ها مثل ظاهر زیبا، هوش بالا و شهرت، مبلغ بیشتر را برای اهدای اسپرم دریافت می کنند. 

لازم به ذکر است مبلغ های گفته شده فقط برای خود اسپرم است و زوج متقاضی می بایست هزینه های آزمایشات را نیز پرداخت کنند. 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 12:09

تنوع در زیورآلات استیل

 

همانطور که میدانید بدلیجات و جواهرات همواره مورد علاقه بانوان بوده است و برای انواع مهمانی ها، مجالس و یا حتی دورهمی های ساده و روزمره نیز کاربرد های زیادی دارد. به همین منظور کیفیت بالای این زیورآلات و ماندگاری و دوام آنها از جمله ویژگی هایی است که در خرید آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که این صنعت حتی در زمان رکود های اقتصادی رو به افزایش بوده است، شرکت های مختلفی به ساخت و عرضه این محصولات روی آورده اند که در کیفیت های مختلفی این زیورآلات را به مشتریان ارائه می دهند. 

نوع مواد اولیه به کار رفته در زیورآلات، میزان ظرافت در ساختار ظاهری آنها، به کار گیری سنگ‌ های مختلف در آن ها و میزان ماندگاری و دوام آنها از جمله مواردی محسوب می شود که در تعیین قیمت تمام شده آن ها برای مشتریان تأثیرگذاری زیادی را دارد. برخی از بانوان تمایل دارند از محصولات برند و معتبر استفاده کنند و در خریداری جواهرات خون دارای حساسیت های زیادی هستند. 

از آنجایی که این صنعت روز به روز در حال گسترش است، برخی از افراد فعال در این زمینه در رقابت با همکاران خود، محصولات غیراصل و مشابه با برند ها را تولید می کنند که قطعا هم در ظاهر و هم در ماندگاری و کیفیت متریال اولیه به کار گرفته شده در آنها دارای تفاوت هایی می باشند. به همین جهت توصیه میکنیم حتما پیش از تصمیم گیری نهایی خود برای خرید، نکات مثبت و منفی برند مدنظر خود را بررسی نمایید. 

 

گردنبند استیل از محبوب ترین انگشتر هایی است که انتخاب بسیاری از افراد می باشد. میان جواهرات و زیورآلات تزئینی با جنس های مختلفی که در بازار موجود می باشد، پیشنهاد ما برای شما استفاده از محصولات استیل است. چنانچه قصد خرید گردنبند را دارید، انتخاب محصولی با جنس استیل می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای برای شما به شمار رود. چرا که این نوع گردنبند ها به جهت تنوع در نوع، اندازه، طرح های گوناگون و رنگ های مختلف می توانند با هر نوع پوششی که مخاطب داراست، هماهنگی درستی را در استایل شما به وجود آورد. 

 

زیورآلات استیل دارای خاصیت ضد خش و ضد زنگ بوده و ظاهر آنها براق طراحی می شود. جنس این جواهرات به گونه ای است که همانند دیگر فلزات در مدت زمان کوتاه پوسیده نمی شود و ظاهر آن کدر نخواهد شد. این زیورآلات بسیاز مقرون به صرفه هستند. و نسبت به نقره و طلا از قیمت پایین تری برخوردار هستند. به همین جهت است که توانسته اند علاقه مندان بسیاری را به خود جلب نمایند. 

 

بسیاری از برند های مشهور و صاحب نام در پروسه ساخت جواهرات خود از استیل استفاده می‌کنند. چرا که هم جلای ویژه را دارد و هم هزینه مناسبی را دارا می باشد. استیل فلزی است که هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد و استفاده طولانی مدت از آن هیچ مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند. شما می توانید از زیورآلات استیل خود در مناطقی که دارای رطوبت بالایی هستند، نظیر حمام و استخر نیز استفاده کنید. 

 

چنانچه هنوز از بدلیجات قدیمی خود استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم به مراکز مربوطه مراجعه کنید و آنها را با لایه های محافظتی که از جنس استیل هستند، بپوشانید. چرا که لایه محافظ بدلیجات به طور معمول با گذشت زمان از بین خواهد رفت. این در صورتی است که زیورآلاتی که از جنس استیل هستند، ماندگاری، دوام و طول عمر بالایی را دارند و زیبایی خود را در طی مدت زمان طولانی حفظ می کنند.‌

 

این دسته از زیورآلات استیل را می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین تهیه کنید. پیشنهاد میکنیم از برند های معتبر و صاحب نام خرید خود را انجام دهید که دوام و ماندگاری بیشتری را داشته باشد. همچنین به اصل و یا غیر اصل بودن کالای مدنظر خود نیز دقت لازم را داشته باشید تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این موضوع، دقت داشته باشید که هر محصولی که دارای قیمت بالاتری باشد، اصل نیست و کیفیت مرغوبی ندارد. از آنجایی که رقابت در این زمینه شدت گرفته است، بسیاری از فروشندگان اجناس کم کیفیت و با طول عمر پایین خود را با قیمت های بالا به فروش می رسانند. به همین جهت است که پیشنهاد می کنیم حتما به اسم هک شده کمپانی مربوطه بر روی زیورآلات دقت نمایید و از اصالت کالا اطمینان کافی را بدست آورید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید. 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 12:04

 

متنوع ترین برند بدلیجات کدام است؟
همانطور که میدانید بدلیجات و جواهرات همواره مورد علاقه بانوان بوده است و برای انواع مهمانی ها، مجالس و یا حتی دورهمی های ساده و روزمره نیز کاربرد های زیادی دارد. به همین منظور کیفیت بالای این زیورآلات و ماندگاری و دوام آنها از جمله ویژگی هایی است که در خرید آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که این صنعت حتی در زمان رکود های اقتصادی رو به افزایش بوده است، شرکت های مختلفی به ساخت و عرضه این محصولات روی آورده اند که در کیفیت های مختلفی این زیورآلات را به مشتریان ارائه می دهند.
نوع مواد اولیه به کار رفته در زیورآلات، میزان ظرافت در ساختار ظاهری آنها، به کار گیری سنگ‌ های مختلف در آن ها و میزان ماندگاری و دوام آنها از جمله مواردی محسوب می شود که در تعیین قیمت تمام شده آن ها برای مشتریان تأثیرگذاری زیادی را دارد. برخی از بانوان تمایل دارند از محصولات برند و معتبر استفاده کنند و در خریداری جواهرات خون دارای حساسیت های زیادی هستند. ما برای این دسته از افراد بدلیجات ژوپینگ استیل را پیشنهاد می کنیم که در صنعت ساخت زیورآلات باکیفیت بسیار موفق بوده است.
از آنجایی که این صنعت روز به روز در حال گسترش است، برخی از افراد فعال در این زمینه در رقابت با همکاران خود، محصولات غیراصل و مشابه با برند ها را تولید می کنند که قطعا هم در ظاهر و هم در ماندگاری و کیفیت متریال اولیه به کار گرفته شده در آنها دارای تفاوت هایی می باشند. برای تشخیص اصل و یا غیر اصل بودن محصولات ژوپینگ می بایست لوگوی حک شده و یا نشانه xp را بر روی این محصولات مشاهده نمایید و یا آنکه به رنگ بدلیجات طلایی این برند دقت کافی را داشته باشید که به رزگلد متمایل است.
تمامی بدلیجات ژوپینگ استیل دارای رنگ ثابت می باشد و هیچ‌گونه حساسیتی را برای متقاضیان ایجاد نخواهند کرد. این دسته از محصولات به طور کامل از فلز مس ساخته می شوند که خاصیت حساسیت زایی ندارند و افراد با هر نوع پوستی که دارند، می توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از بروز حساسیت و خارش از آنها استفاده نمایند. آلیاژی که باعث بروز برخی از حساسیت ها بر روی بدن افراد می شود، آلیاژ نیکل می باشد که در محصولات کمپانی ژوپینگ اصلا به کار گرفته نشده است. روکش به کار رفته در این محصولات نیز بدون حساسیت می باشد.
محصولات ژوپینگ استیل شامل سرویس ها و کار های تک متنوع و متفاوتی می باشند که توانسته اند جوابگوی هر سلیقه ای باشد. از آنجایی که این دسته از محصولات دارای کیفیت و ظاهر زیبایی می باشد و از طول عمر بالایی برخوردار هستند، مقتضیان می توانند از آنها در مجالس و مهمانی های خود استفاده نمایند. تشخیص این زیورآلات کمپانی ژوپینگ از نقره و طلا کاری دشوار است ‌و‌ همین موضوع سبب شده تا مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب نماید. قیمت انواع محصولات ژوپینگ با هم تفاوت هایی دارد. این تفاوت ها به نوع اقلام آنها ، نوع روکش به کار رفته در آنها و انواع تزئینات و سنگ های قیمتی که بر روی آنها سوار شده اند، وابسته می باشد.
شرکت ژوپینگ هدف مهم و اصلی خود را در ساخت و عرضه زیورآلات بدل و استیل تعیین کرده است. به گونه ای که به طور حرفه ای در این عرضه فعال می باشد. این شرکت توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و با دوام بالا اعتماد مخاطبان خود را بسیار جلب نماید و بدین صورت مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد. در کشور خودمان نیز این محصولات وارد می شود و به صورت گسترده ای به فروش می رسند. ژوپینگ کمپانی می باشد که انواع مختلف خدماتی نظیر توسعه محصول، تهیه و تولید و عمده فروشی را به مشتریان خود ارائه می دهد.
شما می توانید محصولات ژوپینگ استیل را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خریداری نمایید. در این میان حتما دقت داشته باشید که از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید تا از اصالت کالا اطمینان کافی را کسب نمایید. نکته مهم در خرید محصولات برند آن است که ممکن است گاها فروشندگان مشابه آن را و با کیفیت و ماندگاری پایین تری به شما بفروشند. حتما نکات تشخیص اصالت محصولات ژوپینگ را که در مقاله به آن ها اشاره شد، مد نظر داشته باشید.
مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 11:34

لینک دوستان

خبرنامه